Disyorkan, 2020

Pilihan Editor

Definisi The 5 Urban Legends yang tidak akan membiarkan anda tidur malam ini

Tiada had untuk imaginasi manusia, bukan? Tetapi adakah ia hanya "imaginasi"?

Keperluan untuk menerangkan yang tidak dapat diterangkan adalah salah satu bahan api utama untuk mewujudkan legenda bandar - cerita dan kisah yang sensasi atau konspirasi - yang menyebabkan ramai orang kehilangan malam tidur!

Terdapat banyak legenda bandar yang terdapat di internet, dari yang paling "komik" hingga yang benar-benar mengganggu ... Dan inilah yang kami pilih untuk anda hari ini!

Hidupkan lampu dan bersiaplah untuk tidak tidur malam ini !

1. Kematian Putih

Kongsi Tweet Tweet

Mengikut legenda ini, di Scotland terdapat seorang gadis yang bosan hidup dan memutuskan untuk membunuh dirinya sendiri. Tetapi, sebelum melaksanakan rancangannya yang jahat, dia membuat satu titik untuk memadamkan semua sisa-sisa kewujudannya di bumi!

Keluarga wanita muda akhirnya mendapati kematiannya, tetapi mereka tidak mempunyai banyak masa untuk meratapi ...

Tidak lama selepas episod ini, semua saudara-saudara yang sedar kematian gadis itu juga mati, secara misteri!

Kekecewaan besar yang dirasakan oleh wanita muda untuk hidupnya, membuat semangatnya menjadi jahat. Oleh itu, dipercayai bahawa Kematian Putih (sebagai semangat gadis itu diketahui) membunuh semua orang yang menemui cerita ini !

Mungkin, setelah selesai membaca beberapa baris ini seseorang akan mula mengetuk pintu anda. Satu menewaskan lebih tinggi daripada yang lain ... Kematian Putih akan menunggu anda!

Jangan buka!

2. Permainan Midnight

Kongsi Tweet Tweet

Kononnya, Midnight Game muncul sebagai bagian dari ritual hukuman pagan untuk wanita yang melacurkan diri mereka sendiri.

Untuk "bermain", peserta harus mula melaksanakan langkah-langkah ritual ketika tepat pukul 00:00 (tengah malam).

Peraturan dan peringkat permainan sangat spesifik:

Langkah 1 : Tuliskan nama penuh anda pada sekeping kertas putih dan basahkan dengan setetes darah anda.

Langkah 2 : Matikan semua lampu di mana anda berada dan letakkan kertas di depan pintu kayu. Kemudian letakkan lilin menyala di bawah kertas.

Langkah 3 : mengetuk pintu 22 kali, dan pukul dua puluh harus dibuat, secara kebetulan, pada tengah malam.

Langkah 4 : Buka pintu, matikan lilin, dan tutup pintu lagi.

Baiklah, anda hanya membiarkan "Midnight Man" masuk ke rumah anda!

Langkah ke-5 adalah untuk menyalakan lilin dengan segera. Mulai sekarang lilin harus dinyalakan sepanjang permainan!

Matlamatnya adalah untuk melarikan diri Midnight Man, yang akan memburu sehingga 3:33 (tiga jam dan tiga puluh tiga minit), apabila entiti itu sepatutnya meninggalkan anda sendiri untuk meneruskan hidup anda.

Jika lilin memadamkan dan anda tidak dapat menyalakannya dengan cepat, anda akan mengetahui bullshit yang hebat yang anda buat apabila anda mengambil bahagian dalam permainan ini!

Mengikut legenda ini, Midnight Man mencipta halusinasi yang menakutkan terhadap mangsa sebelum membunuhnya.

Sekiranya anda tidak terperangkap sehingga 3h33, itu tidak bermakna anda selamat ... Nah, sejak sekarang, Midnight Man akan sentiasa memerhatikan anda!

3. Jeff The Killer

Kongsi Tweet Tweet

Salah satu legenda bandar paling popular di internet pasti ialah Jeff The Killer (Jeff the Killer).

Lelaki aneh ini, yang berambut putih dengan mata yang menusuk dan senyuman jahat menyerang tidur semua orang yang mempunyai kesulitan tidur !

Dalam salah satu versi paling popular legenda ini, Jeff adalah seorang pemuda yang wajahnya dibakar dengan asid dan menjadi marah dengan wajah cacatnya.

Jeff tidak mempunyai kelopak mata kerana itu tidak dapat menutup matanya dan tidur!

Dia biasanya tersembunyi di sudut gelap ruangan, dan apabila seseorang mengambil masa terlalu lama untuk tidur, dia berbisik, "tidur."

Ini akan menjadi perkataan terakhir yang akan didengar mangsa sebelum melihat wajah menakutkan Jeff The Killer!

4. Licks Manusia

Kongsi Tweet Tweet

Suatu malam ketika ibu bapanya bercuti, seorang gadis muda tidur dengan anjing kecilnya di bilik tidur untuk menjaga syarikatnya.

Di tengah malam, gadis itu mendengar bunyi titisan titisan dan, diganggu oleh bunyi, bangkit untuk menekan keran di sinki bilik mandi.

Dia kembali tidur dan melepaskan tangannya dari kasur, menerima licks dari anjingnya tanpa henti, sehingga dia akhirnya tidur lagi.

Kemudian, gadis itu mendengar bunyi lagi. Tertarik, dia bangun dan mula mencari apa yang dia menetes ...

Akhirnya, gadis itu mendapati bunyi itu datang dari almari pakaian. Apabila anda membuka pintu, anda mendapati anak anjing anda dipotong, dengan darah menetes di lantai!

Perkara yang paling menakutkan adalah nota bahawa wanita muda itu dijumpai di sebelah badan binatang itu: " HUMAN JUGA TAHU LAMBER ".

Lihat juga: 5 legenda Brazil paling misteri.

5. Hidup Dolls Hamba

Kongsi Tweet Tweet

Ini mungkin salah satu legenda bandar yang paling mengganggu dalam senarai ini!

Kononnya, ada "pasar" yang memasarkan anak patung hidup di Deep Web . "Tetapi bagaimana cara anak patung hidup?" Anda mesti tertanya-tanya ...

Sekumpulan doktor sadis membeli dan menculik kanak-kanak (umur 8 hingga 10 tahun), kebanyakannya kanak-kanak perempuan, dan melakukan siri pembedahan di badan mereka (memotong anggota badan, mengeluarkan tali vokal dan sebagainya), supaya mereka dapat tetap sepenuhnya hartanah dan tanpa deria anda.

Apabila mereka selesai dengan prosedur "transformasi", " Pembuat Doll " meletakkan prostesis pada gadis dan menjual badan mereka sebagai mainan seks untuk maniak dan sadis di seluruh dunia.

Oh, dan yang paling menakutkan: kanak-kanak perempuan itu ALIVE dan bahkan hamil selepas sentiasa diperkosa oleh "pemilik" mereka, menurut laporan Deep Web .

Kebenaran cerita ini diragui. Tetapi sekalipun ia adalah plot yang buruk yang dicipta oleh seseorang (dan mudah-mudahan!), Imajinat jahat individu yang mencipta semuanya tetap mengagumkan!

Lihat juga: Maksud Deep Web dan CreepyPasta.

Jadi anda masih fikir anda boleh tidur malam yang baik? Ketahui lebih lanjut mengenai makna legenda bandar.

Jawatan Popular, 2020

Kategori Popular

Top