Disyorkan, 2020

Pilihan Editor

Definisi Hipnosis

Apa itu Hypersufficiency:

Hypnosis adalah kata sifat yang bermaksud ketiadaan atau kekurangan. Istilah ini sangat digunakan dengan makna kekurangan kewangan, iaitu, apabila tidak ada sumber yang mencukupi untuk rezekinya sendiri.

Seseorang yang tidak mempunyai sumber untuk menyokong dirinya dan membayar tanggungjawab kewangannya disebut sebagai kurang pernyataan .

Hipnosis dalam Undang-undang

Dalam kekurangan perbendaharaan kata undang-undang adalah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada bahagian yang dianggap lebih rapuh atau kurang kewangan dalam hubungan prosedur, komersial atau buruh.

Sekiranya terdapat kekurangan kewangan yang terbukti, seseorang itu boleh memfailkan pengisytiharan hipersuensi ekonomi, yang lebih dikenali sebagai "deklarasi kemiskinan". Dari perisytiharan ini Hakim boleh menentukan bahawa kos prosiding adalah percuma (ihsan).

Lihat makna Kemiskinan.

Hypersufficiency juga digunakan dalam hubungan Undang-undang Pengguna dan Undang-undang Perburuhan, kerana dianggap sebagai pengguna dan pekerja adalah bahagian yang paling rapuh hubungannya, dibandingkan dengan perusahaan dan majikan. Oleh sebab itu, mereka dianggap sebagai tidak cukup ( pengguna yang kurang berat ).

Dalam kes ini, hipotensi boleh digunakan untuk menentukan pembalikan beban bukti. Pembalikan adalah pengecualian yang menentukan bahawa bukti tuntutan mesti dibuat oleh orang yang didakwa. Dengan peraturan umum, bukti mesti dibuat oleh sesiapa yang memproses dan menuduh fakta atau kerosakan.

Ketahui lebih lanjut mengenai kepentingan Beban Bukti dan Penyebaran Beban Bukti.

Sinonim untuk hipoksia

  • Kekurangan
  • Keterlambatan
  • Ketagihan
  • Kemiskinan
  • Ketiadaan

Antononnya perkataan itu boleh: sara diri, kebebasan dan autonomi.

Jawatan Popular, 2020

Pek

Kategori Popular

Top