Disyorkan, 2019

Pilihan Editor

Definisi Pedesaan

Apa itu Pedesaan:

Pedesaan bermaksud kasar, sederhana, kasar. Ia adalah kata sifat yang merujuk kepada segala-galanya yang telah selesai, ceroboh, kasar, yang belum dipoles atau digilap.

Rustico merujuk kepada apa yang luar bandar, luar bandar, apa yang berkaitan atau dimiliki oleh desa, ke persekitaran luar bandar.

Rusticity adalah kata nama feminin yang menamakan kualiti kaum desa, yang mempunyai kekasaran, kekasaran, ketidaksuburan.

Gaya desa

Gaya desa tradisional dikaitkan dengan desa, rumah luar bandar lama, persekitaran dengan hiasan kasar, dicirikan oleh rupa mudah, tanpa banyak butiran.

Kayu adalah salah satu elemen utama gaya desa, dengan kemasan yang semula jadi, kasar, tidak biasa, ia digunakan dalam pembuatan perabot, balok, pelapis, lantai dan lantai. Bata yang terdedah dan perabot yang sudah haus juga mengintegrasikan alam sekitar.

Gaya desa, berdasarkan gaya negara Amerika, mempekerjakan objek dekorasi buatan tangan seperti kulit, jerami, rotan, kain asli dalam warna coklat dan krim. Ia adalah gaya bersahaja, kasual dan selesa.

Kategori Popular

Top